Интернет

Кога на Јутјуб ќе му стемни, на Порнхаб му разденува

Најмасовната видео платформа на светот, пар часа во вторникот беше рикната и сервисот не беше достапен. Додека најтешките зависници од Јутјуб ги беше фатила паника како да им се прекинал довод на кислород, други, попаметни, се сетиле да помислат на она што им е при рака. Повеќе

Кога ќе се отвори душа гугловска

Објавата на Гугл дека го затвора Плусот, беше фин повод за еден поранешен дизајнер на Гугл+ да се истури на Твитер се што му лежело на душа околу производот и компанијата во која работел. И тоа траеше неколку денови. Повеќе

Како руското воено разузнавање ги лови своите жртви

Откако ќе ја изберат, или добијат, метата, само е прашање колку ќе бидат упорни припадниците на ГРУ за да ја хакнат својата жртва која, како што покажа неодамнешниот случај во Холандија, сама нема нешто многу што може да направи околу тоа. Повеќе

Гугл го затвора Плусот

Со месеци ќутенката играле за еден баг кој го откриле во незгодно време, кога заради Кембриџ аналитика, Фејсбук и другите социјални мрежи беа под силна критика колку и како ги чуваат нашите податоци. Повеќе

Сложни гиганти монопол градат

Гугл на еден од своите најзакоравени конкуренти по неброени основи, Епл, годинава ќе му исплати 9 милијарди долари, не од што мора туку од што сака. Повеќе

Човекот кој остави 850 милиони долари

Во 2014 во едно крајно неочекувана зделка Фејсбук го купува Вотсап. Главно неочекувана не заради парите што ги даде, туку затоа што основачите на Вотсап редовно го рендаа и критикуваа Фејсбук и неговиот бизнис модел базиран на шпионирање на своите корисници и продавање на нивните информации. Повеќе

Европските новински агенции се кренаа против интернет гигантите што ги „пљачкосуваат“ нивните содржини

Трите најголеми европски новински агенции Франс-прес, Прес асосиејшн и Дојче прес-агентур, во заедничко писмо побараа од Европскиот парламент да ги надополни законите за авторски права на ЕУ со цел да се справи со „гротескниот дебаланс“. Повеќе

Како те лови рекламата на Фејсбук?

Прво и основно што треба да се разбере за Фејсбук е дека не е социјална мрежа, туку платформа за рекламирање. Како и да ви изгледа вам, треба да имате на ум дека крајниот биланс е: 98% од приходите на Фејсбук доаѓаат од рекламирање. Повеќе

Како твитер-багри и линчувања ѝ штетат на демократијата

Дури и кога не служи како интервју за вработување во државна администрација за сметка на вистински професионален кадар, драмењето на Твитер и задава удар на демократијата со секоја бесмислена дебата што таму си ја наметнуваат сами на себе, објаснува Шади Хамид во Атлантик. Повеќе

Дебулшитификација на Фејсбук

Од моментот кога истиот оној систем за кој не можеа да престанат хвалоспеви за време на најразлични „пролети“ и „револуции“ низ светот помогна Америка да се разочара во самата себе од изборот кој го направи за Белата куќа, Фејсбук премина во константна дефанзива. Дел од дефанзивата беше и обемна маркетинг кампања направена по сите стандарди за да ја одоброволи накострешената јавност. Повеќе