Рекламите се резултат на тужба од 1999 поднесена од Департманот за правда против Филип Морис и Американ тобако, во која компаниите се прозвани за тоа што ја лажат јавноста за здравствените ризици од пушењето.
Во 2006, американскиот суд наведе „обемна количина докази дека тутунската индустрија е одговорна за масовна 50-годишна шема за лажење на јавноста.“ Оваа процена дури сега доби разрешница, чие спроведување ќе падне на грбот Алтриа груп (ребрендирањето на Филип Морис) и Бритиш Американ Тобако (претходно само Американ тобако).
Рекламите ќе бидат објавувани во прајмтајм слотовите на телевизиските мрежи и на насловните страни на неделните изданија на весниците. Секоја реклама ќе има една од петте „корективни изјави“ околу опасноста од тутунот. Меѓу кои се:
- Секоја година повеќе луѓе умираат од пушење отколку од убиства, СИДА, самоубиства, дрога, сообраќајки и алкохол, заедно.
- Пушењето убива, во просек, 1.200 Американци секој ден.
- Алтриа, РЈ Рејнолдс тобако, Лорилард и Филип Морис САД намерно ги прават цигарите да создаваат повеќе зависност.
Кампањата ќе започне на 26-ти ноември, а спотовите со траење од 30 до 45 секунди ќе се емитуваат цела година по 5 дена неделно претежно на Еј-би-си, Си-би-ес и Ен-би-си.