Тоа се Германија, Холандија, Велика Британија, Норвешка и Франција во кои електричниот Голф испаѓа најекономичен заради комбинација на ниски даноци, цената на горивото и субвенциите. Притоа, даночните ослободувања се маркирани како клучен фактор за охрабрување да се купи електрична верзија.
Норвешка нуди најголема заштеда бидејќи за електрично возило зема 27% помалку отколку за дизел. Во другите земји заштедата на оваа основа се меѓу 11 и 15 проценти, а најмала е во Велика Британија на која за данок на електрично возило се зема само 5% помалку.
Сандра Вапелхорст од именуваниот институт вели дека субвенции за електрични возила нема ни да требаат кога нивната куповна цена ќе падне на ниво на стандардните коли. А тоа се очекува да се случи меѓу 2025 и 2030 година. Во меѓувреме продолжува да паѓа и цената на батериите а се решава и клучното шубе околу нив, колку ќе држат на подолг пат.
Според студијата, за четиригодишно поседување и возење, најскапо испаѓа хибрид, делумно и затоа што треба да се одржуваат два мотора.
Од чкарт воздух, во ЕУ предвреме умираат 500.000 луѓе годишно.
******
За Голфот, некогаш: