Кои се најдобрите билборди за 2012-13

ИБМ со своите повеќе функционални билборди (со поента дека ИБМ ги прави градовите да бидат попаметни) го освои Гран прито во категоријата надворешни реклами на годинешниот Кан Лајонс Фестивал.

Меѓу добитниците на Златен лав беа и портретите на Евиан, Штил, американските билборди за Тојота, најавата за драма на ТНТ и постерите од Dumb Ways to Die.

Гранд при: IBM
Агенција: Ogilvy & Mather, Париз
Трите билборди функционираа како клупа, стреа и рампа за скали, мало подобрување на градот кое требаше да биде метафора за тоа како ИБМ ги подобрува градовите преку својата технологија.

 

 

 

Златен лав: Stihl
Агенција: Publicis, Брисел
Што ќе ти се развиени раце кога имаше Штил моторна пила?

 

 

Златен лав: Evian
Агенција: BETC, Париз
Портретите на возрасни и бебиња беа ставени на спротивните страни на железничките перони, создавајќи ефект на огледало како едните да се гледаат со другите.

 

 

 

 

 

Златен лав: Westdeutsche Lotterie
Агенција: BBDO, Дизелдорф
Рекламите беа дел од промоцијата на нови грепки на една од германските лотарии.

 

 

 

 

 

 

2 јули 2013 - 13:25