Кока-кола реши да не се рекламира од најдобрите можни причини

Целиот буџет за реклама што планираа да го потрошат за новогодишните празници, Кока кола Филипини ќе го донира за жртвите од неодамнешниот тајфун, заради што во овој период во земјата ќе останат без една единствена реклама.

"Сакаме да ја изразиме нашата искрена солидарност со сите Филипинци во овие тешки времиња. Во вакви времиња Филипините даваат пример за издржливост и добар дух," изјавил директорот на Кока-Кола ФЕМСА, филипинското претставништво на компанијата.

Бројот на жртви на тајфунот Хајан го надмина бројот од 5.000 лица, додека се уште се исчезнати 1.611 луѓе.

Во тајфунот беа уништени над 1 милиони куќи, а вкупната штета на инфраструктурата, бизнисите и земјоделците се проценува на околу 5,8 милијарди долари.

28 ноември 2013 - 10:57