Електричните автомобили може да изгубат меѓу 10 и 20 отсто од возниот опсег кога температурите ќе паднат, бидејќи литиум-јонската батерија станува помалку ефикасна а возачите ги вклучуваат функциите како што е греењето, потсети автомобилската асоцијација на Обединетото кралство.
На постудените батерии може да им треба подолго време за полнење и се помалку ефикасни, со што се намалува дометот на возилото. Некои од возачите на Тесла во Чикаго (види: Чикаго бидна постуден од Сибир и Аљаска) , каде температурите достигнаа -34 целзиусови степени, ги напуштаа станиците за полнење бидејќи им се видело предолго времето потребно за полнење.
Посериозни дефекти не се забележани заради студеното, а Теслите најголема мака имаат со кваките кои замрзнуваат па не се вадат за да се отвори врата.
**********
Реплика од горд сопственик на Тесли: