Радо оди Јутјубер во војска?

Британската армија покрена кампања за регрутирање нови членови со кои се таргетираат младите генерации пораснати со селфија, видео игрици и јутјуб клипови. Ќе биде многу интересно кога на батаљон вакви снегулки, еден убав декемвриски ден ќе им наредат: А сега дечки одиме на Москва!

Со постери, интернет банери и тв спотови со наслов „Ѝ требаш на твојата војска“, британската армија започна регрутна кампања наменета за „Генерацијата З“ во која спаѓаат оние меѓу 16 и 25 години.

Идејата на кампањата е да ги покажат како предности сите оние нивни карактеристики кои другите ги гледаат како мани: самоувереноста на они кои се опседнати со селфија, упорноста и посветеноста на оние кои цели ноќи мрежно играат игрици, темелноста и перфекционизмот на оние кои бавно враќаат колички во супер-маркет.

„Армијата поинаку гледа на луѓето и нивните квалитети. Сакаме да покажеме дека кај некои луѓе има потенцијал кој не се гледа од стереотипите околу нив,“ објаснува генерал Пол Нансон

На армијата ѝ требаат 82.500 војници и моментално се куси за едно 4.000 лица. Пред 6 години на аутсорсинг фирма ѝ биле дадени 495 милиони фунти да го решава ова прашање.  

Ова не им е прва контроверзна кампања. Лани во јуни Гардијан пишуваше дека преку социјални медиуми таргетираат „стресени и ранливи“16 годишни тинејџери: во време кога тие ги чекаат финалните годишни оценки од кои зависи нивната деловна иднина, армијата им пушти реклами дека таа останува отворена и за оние со чкарт оценки.

Ама имаат и фини заебанции:

 

3 јануари 2019 - 14:44