Подолу е ефектен инфографик кој одлично ја опишува ситуацијата на авторот со различни формати. Прашањето е: Колку треба еден музичар да продаде за да ја заработи минималната американска плата од 1.160 долари?
Ако сам си изреже ЦД и го даде по цена од 10 долари, за просечна плата ќе треба да продаде 143 ЦД-а.
Па одиме подолу.
Подолу.
Подолу.
Па доаѓаме до денеска доминантниот стриминг модел на Спотифај. За да ставиш илјада долари во џеб, треба песната да ти ја слушнат преку 4 милиони пати! Со други зборови, од секое слушањe, оној што ја направил песната добива мизерни 0,00029 цента.
Свири фајронт.
Еден тазе пример. Ако се сеќавате, на почетокот на 2013-та година, глобален мега хит беше Харлем Шејк и виртуелното видео кое се рециклираше по сите светски меридијани.
Автор на песната е Хери Родригез, млад човек кој ја направил Харлем Шејк во својата спална. Меѓу него и милионите кои песната ги заработи стоеа:
- Гугл (сопственикот на Јутјуб)
- Варнер Брос (дистрибутерот)
- Епл (кој ја продаваше на својата електронска продавница)
- двајца други музичари чии кратки извици биле семплирани и вклучени во песната
- безброј адвокати и менаџери.
Река пари протекла кон Родригез, но минувала низ горенаведените цицалчиња.