Кога бродовите ќе стивнат

80 проценти од целиот челик што го употребува Бангладеш доаѓа од распарчување товарни бродови, индустрија на која во земјата работат околу 200.000 луѓе.

Заради законите за заштита при работа ниту една развиена држава во светот не се занимава со распарчување на бродови. Оваа работа комплетно е аутсорсирана во Пакистан, Индија и Бангладеш.

Откако ќе го продадат бродот како старо железо, неговите поранешни сопственици не се претерано загрижени за тоа кој и што ќе прави со него, заради што ова е едно од најтешките и најопасните работни места. Освен директната опасност да се повредиш на работа по најразлична основа, тука е и долгорочната штета од изложеноста на штетни гасови, азбест и најразлични токсични материи кои доаѓаат со бродот.

10 февруари 2015 - 14:35