Епл потроши милион долари на скали за продавница

Конкретната продавница  е во Сан Франциско и претставува концепт за тоа како Епл ги замислува продавниците во иднина, ова е прв голем редизајн во последните 15 години и на него е посветено подеднакво внимание како на меѓусерија на Ајфон.

Епл има потрошено 23,6 милиони долари на зградата и на нејзино реновирање. Од овие пари, според дозволите, 19 милиони долари биле одделени за внатрешно уредување на просторот. Сумата е според документите што Епл ги има доставено до градските власти во планот за проектот, па крајната вредност може да биде и повисока. Целиот редизајн е во изведба на Џони Ајв.

Еве како изгледаат скали од 500.000 долари:

 

А еве ги и останатите 500.000 долари:

Тие платиле 50.000 долари само за конструкцијата за џиновскиот екран во дуќанот, а само екранот чини 1,5 милиони долари.

Само за полици платени се 50.00 долари, 800.000 долари чини соларниот систем на кровот на продавницата, а за надградба на системот на прскалки тие плаќаат 2,28 милиони долари.

Еден од најзабележливите делови на продавницата се речиси 13 метри високите џиновски врати на лизгање:

28 мај 2016 - 14:49