Тоа што Фејсбук е блокиран во Кина, не значи дека годинава нема да направи 5 милијарди долари од Кина

Речиси 10% од глобалните приходи од реклами на Фејсбук доаѓаат од Кина, и годинава во пари тоа ќе изнесува околу 5 милијарди долари, ако не и повеќе. За овие пари Кина е вториот по големина извор на приходи од реклами за Фејсбук по САД.

Карактеристично за Кина е што ниту Фејсбук, ниту Твитер, ни најголемиот дел од останатите светски мрежи имаат свои корисници (пример Фејсбук е забранет во земјата од 2009).

Она што има Кина се производители подготвени да извезуваат насекаде низ свет, па светските социјални мрежи ги користат за своја платена промоција.

Публика за рекламите се „Фејсбук пријателски држави“ а се претпоставува дека 1 до 1,5 милијарда од овие пари доаѓаат од реклами за апликации. Друг значителен сегмент се сајтови за е-трговија и производители на смартфони.

18 мај 2018 - 16:43