Главната уредничка на РТ до американските медиуми:

Па ако не, да не даваме пари за реклами?

Терајќи по веќе утврдената што е постаро Русинот или заверата, во најновата епизода изненадени и навредени Американци драмата се одвива околу тоа што рускиот РТ се рекламирал Твитер.

Првите луѓе на Твитер за време на сведочењето пред американскиот Конгрес објавија дека РТ платиле 274.100 долари за рекламирање на социјалниот медиум и промоција на 1.823 твитови таргетирани на американскиот пазар.

Инстантно обвинувањата од американските медиуми беа дека ова е дел од руското мешање во внатрешните работи на САД. Одговорот на главната уредничка на РТ, Маргарита Симонјан, беше дека ова е стандардна пракса на телевизијата.

"Твитер откри некои монструозни информации пред Конгресот: дека трошиме пари на нашите маркетинг кампањи. Исто како што прават сите медиумски организации во светот.

Сега мораме да отидеме дури подалеку и искрено да признаеме: трошиме пари и на реклами на аеродроми, таксија, билборди, интернет, ТВ и радио. Нашите реклами дури одат и на Си-ен-ен.

Некако не ни текнало дека, во развиена демократија, редовно рекламирање на медиуми може да излезе да биде сомнителна и штетна активност," изјавила Симонјан.

29 септември 2017 - 11:52