Happy 9/11 to all my favorite brands. Please send out your #neverforget/discount code tweets.
— Mike Monteiro (@monteiro) September 11, 2014
Невкусот во самата постапка на "сеќавање" на денот е што публиката ова почнува да го чувствува како брендовите да се натураат себе си на самиот ден на трагедијата, па на пример прашањето е дали Еплбис со својата комеморација на денот, сака да ја повика публиката "да отиде кај нив и да ја удави својата тага во соседскиот ресторан."
Со темава вчера на Твитер си игра Мајк Монтеро, кој пред своите 48 илјади следбеници се допишуваше со брендовите:
Thank you @Applebees. When we pulled Mother’s body out of the wreckage we dragged it to Applebees. And you guys gave us free sodas.
— Mike Monteiro (@monteiro) September 11, 2014
I mean, who couldn’t have used a @huggies on that day. https://t.co/rrvta5142P
— Mike Monteiro (@monteiro) September 11, 2014
@DunkinDonuts @seanbonner Those people left a hole in our hearts, and in our donuts. #neverforget
— Mike Monteiro (@monteiro) September 11, 2014
Trust me, I will #neverforget. “@Cash4YourHome: Appreciate the tweet @monteiro.”
— Mike Monteiro (@monteiro) September 11, 2014
9/11 wouldn’t have happened if every airline passenger was armed, right, @Beretta_USA? Got any discount codes? #neverforget #neverreload
— Mike Monteiro (@monteiro) September 11, 2014
Hi @TheNewYouMedSpa! Is there a special discount if you actually lost someone in the towers? #neverforget #neverhadafacial
— Mike Monteiro (@monteiro) September 11, 2014
I wanna get ripped and kick terrorist ass, @Tee_Major! https://t.co/RHXNNmNuyE
— Mike Monteiro (@monteiro) September 11, 2014
@intimacybox @fart I think my sister was wearing your lingerie when she died in the towers.
— Mike Monteiro (@monteiro) September 11, 2014
The terrorists can take the icees from our cold, dead hands, am I right, @Official_ICEE? I mean fuck those dudes! Icee me, bro. Discounts?
— Mike Monteiro (@monteiro) September 11, 2014
Pro tip for all the brands writing apology tweets for their 9/11 tweets: don’t apologize for how people felt, apologize for your actions.
— Mike Monteiro (@monteiro) September 12, 2014
Example: “We’re sorry we upset you” is not an apology. Try this: “we’re sorry for our poor judgment in shamelessly promoting ourselves.”
— Mike Monteiro (@monteiro) September 12, 2014
Слично денот го мина и Шон Бонер (новинар, активист, претприемач од Лос Анџелес). Во разговор за АдВик тој објаснува: "Едноставно е. Брендовите не се луѓе. Брендовите немаат емоции или сеќавања или сочувство или скршено срце. Луѓето ги имаат овие работи, и кога бренд ќе се обиде да упадне во разговорот тоа е маркетинг. И во помалку емоционално набиена околина ова едноставно е глупо. Ама кога зборуваме за трагедија која резултирала со смрт на премногу луѓе, тоа е одвратно помножено со 1.000."
"Не можат. И не треба. Сериозно, нема начин на кој брендот може да се 'вметне себеси во разговорот' околу трагедија како оваа, а притоа да не изгледа лошо," е одговорот на Бонер на прашањето како брендовите треба да се вметнат во оваа трагедија без да изгледаат опортунистички.