НБА ги продаде дресовите

2013-та најверојатно ќе биде годината кога НБА за прв пат ќе дозволи појавување на спонзори на дресовите на кошаркарите.

Заменикот комисионер на НБА, Адам Силвер, во Лас Вегас изјави дека сопствениците на тимовите речиси едногласно биле за планот да се стави налепница со спонзор со големина 6,3 х 6,3 сантиметри, на левата прерамка на дресот.

Планот се уште чека на одобрување, но Силвер изјавил дека очекува правилата да бидат изгласани до почетокот на следната сезона, за тимовите да имаат време од 1 година да ја продадат налепницата, а Адидас да има време да ги подготви новите дресови кои ќе се продаваат.

Налепницата се очекува да им донесе меѓу 100 и 125 милиони долари на 30-те НБА тимови (заедно). По проценките на маркетинг аналитичарите, во зависност од тоа колку е пазарната вредност и популарноста на играчите, тимовите ќе можат да ги наплатат налепниците меѓу 1,5 и 7,5 милиони долари за сезона.

21 јули 2012 - 12:50