Шеќерот, најголемата маркетинг измама во историјата

Се некаде до средината на 70-те години од минатиот век шеќерот агресивно е рекламиран како дел од правилната исхрана и диетален додаток.

Зад сето ова стои Асоцијацијата на производители на шеќер основана во 1947-ма, која наскоро ја создава нивната ПиАр дивизија Информации за шеќер.

Во текот на следните години токму ПиАр-от создава и финансира масовни рекламни кампањи во кои шеќерот се промовира како енергетски и диетален додаток. Ова продолжува се додека државата не им ги забрани рекламите.

Од тогаш до денес бројот на случаи на дијабетес во САД е пораснат за 3 пати, а стапката на дебели луѓе е порасната за 2 пати. За сето ова производителите на шеќер тврдат дека е само случајност.

50-ти години

 

60-ти години

 

70-ти години

26 септември 2013 - 20:28