Кога сексот не продава

Жените воопшто не се заведени од сексуално набиените реклами, освен ако тие не промовираат некој сериозно скап производ.

Не само што нема да ги привлече, него жените би станале гневни кога евтини производи би се рекламирале со претерано сексуална кампања. (Истражувањето е правено со стрејт комбинација или само жени, а немало ниту една верзија со машки пар или само мажи.)

Според истражувачи од 3 Универзитети (од Минесота, Хонг Конг и Британска Колумбја), ваквите реклами во основа ги потсетуваат жените "дека целиот нивен пол постојано е претставен како мала колекција на сексуални предмети."

"Истражувачите ја припишуваат негативната реакција на жените кон еротизираните реклами на сексуалната економија, идејата дека жените плаќаат повисока цена за имање секс, и физички и општествено. Заради ова хетеросексуалните девојки сакаат сексот да биде високо вреднуван и да има висока цена. Користење секс за да промовираш скап производ го постигнува токму ова, и го поврзува сексот со висока вредност," го пренесува Ко.Дизајн заклучокот од истражувањето.

16 август 2014 - 18:15