Компанијата за аналитика на социјални мрежи, Базсумо, прави анализа на фрази од наслови на текстови кои добиле најмногу внимание на Фејсбук и Твитер. Во нивната анализа се агрегирани и анализирани 100 милиони наслови и нивните резултати на социјалните медиуми.
Овие 100 милиони наслови се објавени во периодот од 1-ви март до 10 март годинава, а фразите што ги лови Базсумо не надминуваат 3 збора.
По оваа математика најуспешните 20-те фрази во наслови на социјалните медиуми се:
20-те најуспешни фрази за започнување наслов се покажало дека се:
20-те најуспешни фрази за завршување наслов се покажало дека се:
Најдобар прв збор за започнување наслов е:
Најпривлечен број во наслов е:
Наспроти целата школа и вештина на кастрење наслови и концизно изразување, се покажало дека најголем број на шерови добиваат насловите кои имаат 15 зборови во нив, и меѓу 80 и 100 карактери. (Отприлика пола од овој пасус.)
За да не излезе дека што и да пуштиш на ФБ одма фаќа, Базсумо во пресметката прави и список на 20 фрази кои дале најлоши резултати: