Школа за клик-бејтови

Во англискиот клик-бејт универзум праксата се повеќе е бегање од еден збор (на пр. "шокантно") и користење на описни фрази (на пр. "ќе се шокирате кога ќе чуете").

Компанијата за аналитика на социјални мрежи, Базсумо, прави анализа на фрази од наслови на текстови кои добиле најмногу внимание на Фејсбук и Твитер. Во нивната анализа се агрегирани и анализирани 100 милиони наслови и нивните резултати на социјалните медиуми.

Овие 100 милиони наслови се објавени во периодот од 1-ви март до 10 март годинава, а фразите што ги лови Базсумо не надминуваат 3 збора.

По оваа математика најуспешните 20-те фрази во наслови на социјалните медиуми се:

20-те најуспешни фрази за започнување наслов се покажало дека се:

20-те најуспешни фрази за завршување наслов се покажало дека се:

Најдобар прв збор за започнување наслов е:

Најпривлечен број во наслов е:

Наспроти целата школа и вештина на кастрење наслови и концизно изразување, се покажало дека најголем број на шерови добиваат насловите кои имаат 15 зборови во нив, и меѓу 80 и 100 карактери. (Отприлика пола од овој пасус.)

За да не излезе дека што и да пуштиш на ФБ одма фаќа, Базсумо во пресметката прави и список на 20 фрази кои дале најлоши резултати:

27 јуни 2017 - 11:05