Како Зинга сама себе се порази

Првиот човек на компанијата призна дека сами се виновни за константниот пад (и отпуштањето на 520 вработени) бидејќи не успеале со време да се префрлат на мобилни уреди. Не сите се согласуваат околу тоа што е неуспехот на фармерите.

При отпуштањето на 18% од сегашните вработени, ЦЕО-то на Зинга објасни:

"Големината која одлично ни служеше во градењето и испорачувањето на водечкиот сервис на интернет за социјален гејминг, сега ни отежнува успешно да предводиме во мобилните уреди и другите платформи, на кои социјалните игри ќе бидат играни во иднина."

Иако префрлањето на мобилни уреди Зинга можеше побрзо да го изигра, а и самата категорија "casual games" во теорија е перфектна за мобилни, овој неуспех не е главната причина за падот на Зинга.

"Вистинската причина за неуспехот на Зинга е што нејзините главни игри едноставно не се многу интересни. Или да позајмам од терминологијата на Гавкер, тие се 'отупувачки глупи.' Натпреварот за привлекување на вниманието на гејмерот на мобилните уреди е напнат. Природната селекција е брутална кај онлајн игрите. Првичниот успех на Зинга се должеше и на фантастичниот раст на Фејсбук, меѓутоа кога мина чувството на ново, очекувањата на играчите се зголемија."

Дури и да успееше да се префрли на мобилен, Зинга ќе се префрлеше со досадни игри, и ова повторно немаше да им успее, без разлика на сите реорганизации на компанијата.

5 јуни 2013 - 18:33