Едноставниот свет на комплицираниот маркетинг

Нативен адвертајзинг е форма на онлајн рекламирање преку текстови која во основа се труди да ја следи формата и функционирањето на сајтот на кој се појавува. Моментално има околу 17 термини за него, сите со исто значење.

Техниката ја користат сите од Базфид до Њујорк Тајмс и Вол Стрит Журнал, и генерално се разликува само во тоа кој како ја именува / доживува.

"Ако има нешто во што се добри медиумите и маркетинг агенциите тоа е креирање жаргон. Еве го вашиот речник за нативен адвертајзинг:

Sponsored content – има ист изглед и чувство како и вистинска статија, ама брендот плаќа за ова.
Sponsored post
– бренд платил и за ова.
Branded content
- и за ова?
Advertising content - и ова.
Partner content - иста работа, така?
Branded entertainment - сега е видео.
Promoted - како промовиран твит (Твитер), промовиран пин (Пинтерест). Реклама.
In-feed - не е банер реклама.
Brand publisher - Бренд. Сега сите брендови се издавачи.
Media company - Бренд. Сите брендови сега се и медиумски компании.
Brand partner - Огласувач.
Product placement - Има лименка сок во позадина.
Product integration - Некој пие од лименката?
Content studio - Маркетинг агенција.
Content recommendation - Реклама за некаков маркетинг.
Content marketing - Маркетинг.
Content - Маркетинг?"

22 април 2015 - 17:03