Според оваа равенка иако на пример стапката на раст на Епл паднала за 95%, вредноста на брендот Епл е порасната за 1% во однос на 2012.
Рангирањето го прават Брандз и Милвард Браун Оптимор, кои анкетираат над 200 милиони потрошувачи во 43 држави во светот.
Крајниот заклучок им е: "Епл, во очите на потрошувачите е златен стандард."
Топ 5:
5. Кока-кола
Вредност на брендот: 78,4 милијарди долари
Разлика во однос на 2012.: +6%
4. МекДоналдс
Вредност на брендот: 90,3 милијарди долари
Разлика во однос на 2012.: -5%
3. ИБМ
Вредност на брендот: 112,5 милијарди долари
Разлика во однос на 2012.: -3%
2. Гугл
Вредност на брендот: 113,7 милијарди долари
Разлика во однос на 2012.: +5%
1. Епл
Вредност на брендот: 185 милијарди долари
Разлика во однос на 2012.: 1%