20 највредни брендови во светот

Равенката е составена од два дела - лесниот, јавно достапните финансиски информации за брендот и тешкиот, чувствата на корисниците.

Според оваа равенка иако на пример стапката на раст на Епл паднала за 95%, вредноста на брендот Епл е порасната за 1% во однос на 2012.

Рангирањето го прават Брандз и Милвард Браун Оптимор, кои анкетираат над 200 милиони потрошувачи во 43 држави во светот.

Крајниот заклучок им е: "Епл, во очите на потрошувачите е златен стандард."

Топ 5:

5. Кока-кола
Вредност на брендот: 78,4 милијарди долари
Разлика во однос на 2012.: +6%

4. МекДоналдс
Вредност на брендот: 90,3 милијарди долари
Разлика во однос на 2012.: -5%

3. ИБМ
Вредност на брендот: 112,5 милијарди долари
Разлика во однос на 2012.: -3%

2. Гугл
Вредност на брендот: 113,7 милијарди долари
Разлика во однос на 2012.: +5%

1. Епл
Вредност на брендот: 185 милијарди долари
Разлика во однос на 2012.: 1%

21 мај 2013 - 16:20