Телевизијата полека умира

Денес во САД има 5 милиони претплатници на кабелска помалку отколку во 2010-та, а главното објаснување е дека се наоѓаме на почетокот на историската промена од гледање телевизија во гледање видеа.

Според Сити Рисрч, со исклучок на Олимпијадата во Лондон, телевизиите бележат само негативни рејтинзи од септември 2011-та до денес. Иако рејтингот паѓа на ниво на сите телевизии, сепак ситуацијата е далеку потрагична кај големите мрежи заради сериозната конкуренција од тематските и кабелските канали со поквалитетна програма како АМЦ и ХБО.

Рејтинзите паѓаат и за големите ТВ настани како плејофот во бејзбол или финалињата на НБА. Натпреварите од првото финале на Џордан против Лејкерси во 91-ва ги гледаа во просек по 23,9 милиони луѓе - на последното во 98-ма, просекот беше 29 милиони. За споредба натпреварите од првото финале на ЛеБрон во 2007-ма во просек ги гледаа по 9,3 милиони луѓе, а на последното во 2013-та, просекот беше 16,2 милиони.

 

2013-та, може да биде прв пат во изминатите 5 години кога бројот на кабелски претплатници во САД ќе биде под 40 милиони. Падот на ТВ гледачи ги паничи телевизиите и затоа што парите од рекламите почнуваат полека да се селат заедно со публиката.

 

Инаку не е дека луѓето не гледаат видео содржини, само не ги гледаат на телевизија, туку претпочитаат видео содржините (вклучувајќи тв шоуа и серии) да ги гледаат во термини кога тие ќе сакаат и тоа најчесто на интернет или на мобилни уреди. Па така околу 40% од целиот сообраќај на ЈуТјуб доаѓа од мобилни уреди.

25 ноември 2013 - 12:38