Нема ништо на телевизија

Во време кога на располагање имаат рекордно голем број на канали за гледање, Американците не ни помислуваат да го зголемат купчето од програми кои всушност го гледаат.

Последната анализа на Нилсен открива дека моментално просекот е околу 189 канали по домаќинство, што е скок од околу 60 канали во споредба со просекот од 2008-ма.

И покрај тоа што во овој период имаат речиси 50% повеќе програми на располагање, бројот на канали што Американците ги гледаат пораснал од 17,2 (во 2008-ма) на 17,5 (во 2013-та).

"Овие податоци се значајни затоа што го потврдуваат мислењето дека повеќе содржина не е еднаква на консумација на повеќе канали. Ова значи дека квалитетот е императив, и за креаторите на содржина и за огласувачите. Значи, најдобар начин за да стигнеш до потрошувачите во свет со илјадници опции е да бидеш најдобрата опција," стои во извештајот на Нилсен.

8 мај 2014 - 12:59