Колку злато вреди Игра на тронови?

Два дена по премиерата ХБО инстантно им го продолжи договорот на Игра на тронови за уште неколку сезони. Кратко по ова, серијата речиси ги собра сите пофалби од критичарите, но заглави ниско со рејтинзите. Како серија со толку мала публика успева да извади пари?

Премиерата на серијата привлече 2,2 милиони гледачи, а последната епизода ја изгледаа 3,04 милиони, што и не е некоја бројка за американски стандарди.

Сепак, премиум каналите како ХБО, заработуваат на продажба на претплата. Нивна главна цел е да ги задоволат постојните претплатници и да привлечат нови. Тие ова го постигнуваат, нудејќи им оригинални тв серии, ексклузивни филмови и спортска програма во секое време. Затоа на ХБО не му прави разлика дали некој ја гледал премиерата на епизодата или изгледал некоја од репризите една недела подоцна.

На бесплатните телевизии и на обичната кабелска тв, рекламирањето е главен извор на пари за програмите, заради што и ниските рејтинзи обично значат и укинување на шоуто.

Бројките за кои се заинтересирани премиум каналите се рејтинзите на неделно ниво, кои вклучуваат репризи и VOD. По оваа основа, иако првото прикажување на епизода од Игра на тронови го гледале во просек 2,5 милиони гледачи, на неделно ниво просек на секоја епизода е 9,3 милиони гледачи.

За премиум каналите е важно и колку "баз" создава некоја серија, бидејќи колку повеќе Игра на тронови доминира во секојдневните муабети, толку повеќе луѓе ќе се претплатат на ХБО.

На сето ова треба да се додаде и дека ХБО извади 25 милиони долари само од продажба на серијата на интернационалниот пазар, што е речиси половина од вкупниот буџет за снимање на првата сезона на Троновите, кој се проценува некаде помеѓу 50 и 60 милиони долари. Плус треба да се пресмета и продажбата на ДВД-а (350.000 примероци само во првата недела).

за тие што ја пропуштија првата сезона:

2 април 2012 - 11:33