Епл повеќе нема потреба од реклами

Пред премиерата на кој било производ Епл воопшто нема потреба од правење на каква било рекламна кампања, призна директорот за маркетинг на Епл, Фил Шилер, на судскиот процес против Самсунг.

Наместо ова, стратегијата на компанијата зависи од два фактори:

- да ги натера медиумите сами да создадат галама околу производите на компанијата, преку позитивни рецензии.

- успехот да ги протне своите производи во телевизиски шоуа и филмови.

Медиумите се толку позитивно настроени кон Епл, што кога Ајфонот прв пат беше пуштен во продажба во 2007-ма, компанијата одреден период воопшто не платила за ниту една реклама на телевизија.

За втората ставка, местењето производи во серии / филмови, Шилер признал дека Епл има вработен чија исклучива задача е соработка со филмските студија и телевизиите на оваа тема.

10 август 2012 - 14:15