Без разлика од која класа ќе биде авио-превозникот, во секој случај патот ќе биде покомфорен отколку во бродовите кои тргаат од Либија за да стигнат до Европа. Качувањето на овие бродови чини 1.000 евра, a во цената не се вклучени трошоците за стигање до пристаништето.
Зад сето ова стои директива на ЕУ од 2001-ва според која секоја авио-компанија која ќе донесе во ЕУ лице без соодветни документи за влез, ги сноси трошоците за негово враќање назад.
Во европски манир истата оваа директива предвидува и дека претходното правило не смее да ги прекрши обврските што произлегуваат од Женевската конвенција во однос на статусот на бегалците. Проблемот е што задачата за утврдување на тоа кој е, а кој не е бегалец им е препуштена на вработените на шалтерите на авиокомпаниите.