По подолг период на растечки трошоци и намалена побарувачка, компанијата, со 1.500 вработени, поднела барање за банкрот.
Драмата не е само за 1.500 лица, туку што истата опасност ги демне илјадниците мали европски производители кои опстојуваат во синџирот на снабдување на големите авто-производители во Европа.
Пример, француската Форвиа СЕ, која работи за Стелантис и Фолксваген, почна да крати работни места бидејќи транзицијата кон електрични возила ја намали потребата и потрошувачката на производи како менувачи или ауспуси.
Друг, пример е со германскиот производител на запчаници ЗФ, еден со најголемите производители на комплети за менувачи, кој планира да отпушти 50% од вработените (14.000 луѓе), затоа што електричните возила воопшто немаат потреба од брзини и менувачи.
Годинава европската индустрија за делови за автомобили ја завршува со 53.000 работни места помалку, од кои најголемиот дел се во Германија. Анализата покажува дека секој 5-ти производител на автоделови во Европа очекува следната година да е во минус со пари, откако годинава две-третини пријавија маржа од помалку од 5%.