
На самиот почеток Кан го дава својот главен совет:
„Најдобар момент за продавање на компанијата е кога не сакаш и немаш потреба да ја продаваш.“
Со други зборови, успешни стартапи најдобро се продаваат кога им оди добро. Тогаш сопственикот е во најдобра преговарачка позиција. Не е под притисок да дојде до пари а е во ситуација да ја максимизира цената бидејќи постојат и други потенцијални купувачи.
На пример, за Твич тој прво преговарал со Гугл и Јаху пред да постигне најдобра цена и услови со Амазон.
„Кога остануваш без пари а компанијата не расте. очаен си да ја продадеш фирмата и немаш никаква преговарачка предност“, вели тој.
Според едно истражување на 1.377 американски стартапи, на половина од нив среднорочна цел им е да се продадат. Но има и такви (15%) кои не знаат што им е целта.