На 96 годишна возраст во Њујорк почина музичарот со неколкудецениска кариера во која сними повеќе од 70 албуми, продаваше милиони плочи и освои 20 Греми награди, вклучително и за животно дело. Го нарекуваа последниот од големите „салонски“ пејачи од средината на 20 век. Причината за смртта не е соопштена, но познато е дека во последниве неколку години страдаше од Алцхајмер.
Му се восхитуваа бројни колеги, помеѓу кои Френк Синатра, кој за него во 1965 изјавил: „Тони Бенет е најдобриот пејач во бизнисот. Ме трогнува. Тој е изведувач кој го пренесува она што композиторот го имал на ум, а веројатно и нешто повеќе од тоа“.
Не само што го преживеа подемот на рок музиката, туку соработуваше со музичари кои можеа да му бидат внуци. На возраст од 88 години Бенет го сруши сопствениот рекорд како најстар жив изведувач со албум број 1 на Билборд листата со „Образ до образ“, неговите дуети со Лејди Гага. Соработуваше и со Ејми Вајнхаус на „Тело и душа“; нејзината последна студиска снимка.
„Македонската книжевна сцена со години, ако не и со децении е заглавена во еден вртлог на немање силна, разумна, издржана критика. Нема критика која пробува критички и теориски да пристапува на книжевните дела и да ги елаборира нивните добри и/или лоши страни наместо само да ги хвалоспева делата што се појавуваат во македонската книжевна продукција“ - пишува Андреј Медиќ Лазаревски за Култура Бета.
Во ситуации како во нашата домашна книжевна продукција, кога самата продукција е во состојба да издава колку што издава, неопходно е формирање на јасна, здрава, цврста и издржана критичка мисла за да може самата продукција да се филтирира, а со тоа и да се подобрува, да напредува и, секако, да воспоставува комуникација, дијалог и дискусија за книжевните дела кои се објавуваат наспроти воспоставената пракса на „тапкање по рамо“ и зборување „зад грб“.
Зарем непишувањето на текстови за некои дела не е доволна критика за самите нив. Зарем игнорирањето на лошите книги не е доволна критика за нив. Зарем неучеството на тие дела во јавната книжевна дискусија не е доволна критика за нив!? Не! Одбегнувањето на лоши книги не е ниту субверзивно, не е ниту кул, не е ниту естетички и книжевно-теориски оправдано.
Премиерата на претставата „Рибарски караници“, по текст на Карло Голдони, а во режија на Јован Ристовски, на 25 јули ќе биде изведена на отворено, до Ротинското Езеро во потпелистерското село Ротино.
Битолскиот театар со поддршка од Општина Битола започна со реконструкција на патот до езерото, туристичка атракција каде што првпат ќе се одигра театарска претстава. Од Народниот театар во Битола велат дека ова е уште еден доказ дека театарот го менува светот, а директорот Васко Мавровски најави театарски спектакл.
Во комедијата играат Никола Стефанов, Јулијана Мирчевска, Никола Пројчевски, Соња Ошавкова, Петар Горко, Марија Цветановска, Леонида Гулевска, Валентин Дамчевски, Елена Мошевска, Живко Борисовски, Петар Спировски, Александар Димитровски, Илина Чоревска, Катерина Аневска-Дранговска и Марија Стефановска.