Распеани небинарчиња

Инсталирањето на радикалната родова идеологија почнува од најрана возраст. Во формуларот за прием на дете во градинка во Квинсленд од родителите се бара да се произнесат дали воспитувачите да му се обраќаат на детето со „тие/нив“. Психолози предупредуваат дека наметнувањето небинарна родова агенда на таа возраст ги збунува децата и им пречи во развојот.

Од вкупно 57.941 дете на предучилишна возраст од актуелната генерација во австралиската сојузна држава Квинсленд, 46 родители побарале за нивните деца да се користат заменките „тие/нив“. Од 41.392 пријавени за 2026 година, воспитувачите ќе мора да користат „тие/нив“ за 11 деца.

Таквата можност е оставена во формуларот за пријавување на специфичните карактеристики на децата на возраст од 4 или 5 години, што треба да им послужи на воспитувачите во градинката да ги подготват за училиште следната година. Формуларот содржи вообичаени прашања – за афинитетите на децата, интересите, навиките, хроничните болести, предностите или слабостите. Многу родители реагирале поради тоа што морале да ги дефинираат и заменките за обраќање кон детето. 

Нериса Пејс, мајка на четиригодишна ќерка запишана во градинка, го опишува потегот како „крајно скандалозен и бесмислен“.

Зошто владата на Квинсленд ја турка радикалната родова идеологија за небинарно дете - ниту машко ниту женско - врз деца од најрана возраст? Ова се деца од четири и пет години кои немаат поим што значи „тие/нив“ како заменка. Зачудувачка е идејата дека детето не може да биде ниту момче ниту девојче и дека другите деца и наставниците мора да ја почитуваат таа радикална заблуда. Ги принудува наставниците и целосно им го одзема правото да ја признаат реалноста. Тоа би ги збунило до бесвест овие деца. Тоа е ужасно, вели Пејс.

Психијатри ја осудуваат оваа политика на властите и предупредуваат дека е штетна и за детето и за неговите другарчиња во училницата и остава последици врз нивниот развој и односите во семејството и во градинката.

Децата на таа возраст не се способни да ги разберат основните концепти. Тоа е штетно за децата, но и за семејната структура. Границите што им ги поставувате на децата навистина играат голема улога во тоа дали ќе бидат среќни, здрави и функционални. Ова е индоктринација во одредена политичка идеологија што му штети на детето во училиште, но и дома, вели психијатарот Ендру Амос од Универзитетот Џејмс Кук.

Пејс му испратила протестно писмо на министерот за образование Џон-Пол Лангбрук, изразувајќи го своето згрозување од политиката. Министерот одговорил дека не може да интервенира, зашто QCAA е „независно тело“. Го пренесува ставот на QCAA дека целта на политиката е „поттикнување на инклузијата и препознавање на различноста во нашата заедница“.

Веруваме дека родителите најдобро знаат како да го пополнат формуларот, ѝ одговорил министерот на Пејс.

6 ноември 2025 - 13:29