Државата како бренд

Постои нешто што се вика Бренд индекс на државата, на кој се рангираат држави за тоа колку се моќни како светски бренд. Меѓу рангираните 118, Македонија ја нема.

На прво место е Швајцарија, a меѓу првите десет има и уште 4 други држави од Европа (од кои само 2 го користат еврото). На второ и трето место се Канада и Јапонија а до петтото место се уште Шведска и Нов Зеланд.

Петте најлоши брендови од држави се Авганистан (последен), Пакистан, Сомалија, Иран и Либија.

Индексот е базиран на "глобалната перцепција" за земјата која ја мери колектив од 3600 експерти за јавна политика, глобализација, и медиуми.

Основата по која една држава станува бренд е иста со начинот на кој една корпорација станува добар бренд: дали луѓето имаат силно чувство за културата на земјата, дали сакаат да ја посетат и дали сакаат да прават бизнис со неа.

Настрана од ова, бренд државите мораат да имаат толерантна влада и висок стандард на живеење.

целиот извештај и листата

29 октомври 2012 - 09:23