Дали би плаќале за интернет без реклами?

Под претпоставка дека цената за интернет без банери би била пониска од претплатата за кабелска телевизија, од 1.400 испитаници речиси нула се подготвени да платат за тоа. Прашањето е поставено во Британија, не тука.

Делејќи ги парите што во земјата годишно се трошат на он-лајн рекламирање (6,4 милијарди фунти) со вкупниот број на интернет корисници во Британија (45 милиони), излегува дека интернетот без реклами би чинел 140 фунти годишно.

98% од луѓето што биле анкетирани, не се подготвени да ги платат овие пари за 365 дена отворање интернет без да гледаат банери. Во американски бројки, оваа сума е еднаква на околу 2 месеца претплата за кабловски и интернет.

"Уште поважна е главната поента: Како е можно на корисниците кои се под постојан бараж на сеприсутни реклами, од банери до поп-ап, толку едногласно да им е одбивно плаќањето за тргање на рекламите од нивните омилени сајтови? Веројатно тоа е поврзано со самата перцепција на интернетот.

Корисниците се уште се под впечаток дека интернетот е бесплатен, а всушност не е. Гугл, Фејсбук, Тамблр, Твитер и речиси секој друг бесплатен сајт, некако прави пари од своите корисници, а во тоа преовладуваат рекламите и продавањето податоци.

Ако постои некоја трансакција во целата оваа спогодба што е бесплатна, тоа е што корисниците ги подаруваат своите лични податоци на сајтовите," се објаснува во анализата што Мадерборд ја прави на истражувањето на Ебазинг.

Нивниот заклучок на кратко е - за интернет корисниците, рекламите се напаст, ама прифатлива напаст. За бизнисите и огласувачите, рекламите остануваат извор на поддршка.

23 август 2014 - 14:11