СЗО ги презема социјалните мрежи на Гучи

Италијанскиот бренд почнува да влијае со информации за јавното здравје на своите 70 милиони следачи.

Керинг, компанијата што го држи Гучи, ќе произведе милиони медицински маски во Франција, а сега се објавува и дека самите Гучи ќе донираат 2 милиони евра за помош при борбата со коронавирусот.

Милион за Одделот за граѓанска заштита во Италија и во соработка со Интеса Санпаоло, и милион за Фондот за солидарност за КОВИД-19 на Обединетите нации, во поддршка на Светската здравствена организација.

Ја канат нивната заедница да помогне во собирањето средства во ова несигурно време и ќе работат заедно со СЗО - СЗО ќе ги преземе нивните дигитални канали денес (27-ми март), а ќе има прилика да промовира пораки за заштита на јавното здравје пред 70 милиони души.

„Оваа пандемија нѐ повикува на една неочекувана задача, но тоа е повик на кој одлучно одговараме, во име на несебичната работа што ја вршат нашите здравствени работници, лекари и болничари кои се на прва линија на отпорот во секојдневната борба против пандемијата на КОВИД-19,“ пишува Алесандро Микеле во писмо на кое е потпишан и претседателот и извршен директор Марко Бизари. „Со поддржување меѓу себе и помагање на најранливите меѓу нас, ќе можеме да ја надминеме кризата.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

We Are All in This Together. Gucci stands with its global community to fight the #Covid19 pandemic by making two separate donations to crowdfunding campaigns. Locally, in Italy where the company is based, a 1 million euros donation to the Italian Civil Protection Department #DipartimentoProtezioneCivile in partnership with @intesasanpaolo’s #ForFunding platform to reinforce Italy’s health services and to source new ICU beds. Globally, Gucci donated 1 million euros to the United Nations Foundation’s Covid-19 Solidarity Response Fund in support of the World Health Organization @who through Facebook’s US$10 million Matching Fundraiser to monitor and collect data on the spread of the virus to strengthen ICUs across the world, supply protection equipment to health personnel and fast-track the creation of vaccines and therapies. The initiatives are captured in an original illustration gifted by Rome-based artist @mp5art, a person who holds their hand on their heart a message of human solidarity. “Gucci has created a world, open and free: a Gucci global community. We ask all of you to be the changemakers in this crisis, to stand together with us in the fight against the Coronavirus. We are all in this together,” say @alessandro_michele, Creative Director of Gucci, and #MarcoBizzarri, President and CEO of Gucci. Calling on our #GucciCommunity to join with us, give through our Donate Sticker on Stories to the United Nations Foundation’s Covid-19 Solidarity Response Fund in support of the World Health Organization @who, and on gucci.forfunding.it to donate to the Italian Civil Protection Department #DipartimentoProtezioneCivile. Discover more about the crowdfunding campaigns through link in bio. Starting from tomorrow, Gucci’s social channels will feature the official messages of @who to help spread useful information and prevention for the virus. #StaySafe #FlattenTheCurve

A post shared by Gucci (@gucci) on

Чекај што имавме ние од Гучи:

Она совршенство од ташна 
И еден ентериер - тука.
Па, каталогот од режисерот на „Јастог“ (ептен им текнуе!)
Бељата со менталното здравје на ревија
И гадните патики
Попот што го избрука
Она со Лана Дел Реј
Сандалите за во Дојранско езеро (само што сега би ви биле џабе)
Торбата за мраз што чини колку 950 кеси мраз...

27 март 2020 - 14:24