- Уште пред 7 часот утрово, на улицата Питу Гули на Водно се истоварува обезбедување и градежна екипа.
- Градежниците ја оградуваат недостапната парцела на сопственикот на градежната компанија БиСи, Ивица Георгиевски, на ридот на крајот на улицата Питу Гули, од каде треба да почне изградбата на улицата до спорните плацови на Водно.
- Десантот се случува неполни 12 часа по средбата меѓу жителите на Питу Гули и општина Центар.
- Од Град Скопје немаат одговор дали нивните служби дозволиле сечење на дрвата на плацот.
- „Има фрапантни сметки од 20-на илјади евра за две ќебапчилници и неверојатни, секојдневни и огромни сметки за кафани и кафулиња“, откри министерот Стоилковиќ кој во министерството за политички системот го замени Артан Груби.
- Во 2023-та на тендер за угостителски услуги биле избрани две компании. Пчела Ш.Е.Љ.“ која раководи со истоимена ќепабчилница и барбекју бар во Старата скопска Чаршија, од предвидените 944 илјади денари испорачала храна во вредност од 532 037 денари. Втората фирма избрана на тендерот е „Далма кетеринг“, но таа не реализирала ниту еден денар од предвидените 220 илјади денари.
- Последната софра од познатата ќебапчилница во Чаршијата, тимот на Груби ја имал неколку дена пред формирањето на новата влада. Тој ден, според цените, изеле околу 150 порции (десетки) ќебапчиња.
- Националистичката партија под Малта е гневна на властите затоа што дозволиле малтешко решение за паметна анализа на сообраќајот и планирање на рутите прво да биде имплементира во Македонија.
- Иновативното решение од Малта се потпира на вештачка интелигенција а неговите креатори се решиле да го договорат со Македонија откако упорно наидувале на сопки и затворени врати во својата држава.
- Тврдат дека нивното решение ќе го оптимизира сообраќајот и ќе го намали метежот обезбедувајќи подобро планирање на маршрутата и побрзо предупредување на надлежните властите за несреќи и дефекти. За да го прави тоа, софтверот треба да биде хранет од живи податоци од патната мрежа.