Јапонскиот бизнис со цветањето на црешите

Годинава се проценува дека во Јапонија, што туристи, што локалци, околу 63 милиони луѓе биле или ќе одат да го гледаат цветањето на црешите, број на луѓе и настан што ќе донесе околу 2,7 милијарди долари.

Сезоната на цветање варира од година во година ама трае околу два месеца, и се движи низ јапонските острови, почнувајќи нај на југ, завршувајќи на крајниот север на земјата. Оваа година најголема посетеност имал Уено паркот во Токио, каде пристигнале околу 4 милиони туристи.

Бројката на луѓе и популарноста на црешовите цветови навлекува бројни бизниси. Така Кока-кола и Старбакс се обидуваат да влијаат на тоа што пијалаци ќе има во парковите; УберИтс нуди испорака директно до пикник местата на луѓето отидени на ханами (актот на гледање на цветот на цреша); локални јапонски компании наплаќаат по 26 долари на час за да ти наместат маса, перници, храна и пијалоци на местото каде што сакаш да одмараш; а за тие што не сакаат пикник понудена е полуксузна опција на приватни проѕирни засолништа под дрвјата со масички за кафе и греење, што чини околу 80 долари.

Ханами и Инстаграм се створени едно за друго, па по таа основа бројот на корисници во земјата последните две години се зголеми за два пати и изнесува 29 милиони, а во истиот период туризмот и бројот на странски посети на овие локации доживува бум.

Јапонската влада и Инстаграм минатата година соработуваа на промоција на хаштагот #UnknownJapan, кој резултираше со споделување на слики од 5 милиони странски посетители.

Бонус од ова е што се повеќе туристи решаваат да излезат вон Токио, Нагоја и Осака, и да разгледаат во внатрешноста на земјата.

9 април 2019 - 14:33