Препораката на Холанѓаните доаѓа по една шведска студија на темава во која се тврди:
„Женските велосипеди се побезбедни затоа што велосипедистите имаат подобро држење додека ги возат и има помали шанси да стекнат сериозни повреди на глава ако се во сообраќајна несреќа.“
Втор проблем според Безбеден сообраќај Холандија (Veilig Verkeer Nederland - VNN) се татковците кои ги возат своите деца на точак, бидејќи или детето или велосипедот може да падне во моментот кога таткото се качува на точакот.
Проблематична демографија се и старите луѓе за кои и качувањето и симнувањето од велосипедот не е ни најмалку лесно, и статистички токму тоа е моментот кога се случуваат најголемиот дел од инцидентите.
"Тркачките велосипеди, каде што секој грам е важен, имаат попречна шипка затоа што триаголникот е најефикасната структурна форма, и нив ги имаат и жените тркачи. Меѓутоа во град, тежината не прави толку голема разлика. Се работи за дизајнерски и безбедносен проблем. Благодарејќи на програмите за споделување велосипеди мислам дека ниту еден велосипедист нема да биде посрамен од тоа што вози велосипед без попречна шипка," пишува Лојд Алтер во Трихагер.