Меѓу дел од тактиките во книгата на Александар се:
- Во Данска родителите им нудат помош на децата само кога тоа е навистина неопходно.
- Претерување во надзорот на детскиот живот не е добредојдено.
- Данците не ги запишуваат децата на 10 воншколски активности за тие да бидат најдобри во спорт, музика, јазици, танцување, карате и глума. На Данците им е важно нивните деца да си играат.
- Данците не влеваат во малите глави на своите деца знаење уште од првиот ден. Не им е важно детето да пишува и да чита на 5 години.
- Во основно училиште редовната настава завршува најдоцна до 14 часот, а децата потоа можат да одат на незадолжителниот дополнителен престој.
- Не е невообичаено што „играчката на столетието“, Лего коцките, настана во Данска. Лего е вечен.
- Најдобрата компанија за производство на детски игралишта е од Данска - Компан.
- Данците не смислуваат игри за своите деца, туку ги оставаат сами да си играат и на тој начин ја будат нивната креативност.
- Не ги штитат децата од страв, проблеми и судири. На тој начин ги учат да се запознаат со своите чувства па макар тие да се и негативни.
- Не претеруваат во пофалбата на своите деца - тоа ги учи на понизност од мали нозе.
- На своите деца им читаат приказни кои немаат среќен крај. Децата многу учат од тага и проблеми.
- Данците не се лесни во „лепење“ дијагнози од разноразни модерни пореметувања на своите деца - како хиперактивност, Аспергеров синдром, депресија...
- Ги учат своите деца да им придаваат помалку значење на негативните случки во животот, и повеќе да се фокусираат на позитивното.
- Не го наметнуваат своето мислење на децата.
- Ги учат децата да го пронаоѓаат она што е добро во луѓето.
- Емпатија и учење сочувство е задолжително уште во градинка. Сметаат дека емпатијата ни е запишана во гените и дека треба да се развие уште од прв ден. Не ја сметаат за луксуз туку за потреба.
- Не се претерано заштитнички родители и не завршуваат работи за децата.
- Од мали ги учат децата на тимска работа, заедништво и помагање едни со други како најважна вештина во животот.
- Удирањето по газ е забрането со закон.
- Добредојдено е авторитарно одгледување деца. Децата не ги одгледуваат родителите, туку обратно е.
- Ги учат дека најважно е што другите мислат за нив.
- Многу им се важни семејните и пријателските собири, заеднички оброци и дружба или во природа или околу камин.