Од "органско" си патиме

Анкета од септември годинава покажала дека речиси 70% од потрошувачите купуваат некаква органска храна. Од овие, само 20% знаеле да дефинираат што е тоа органско.

Во анкетата 70% одговориле дека се согласни дека обележјата на храната се безначајни, ама и покрај ова 37% изјавиле дека сепак "веруваат" во намерата на обележјето. Исто така 59% изјавиле дека се загрижени за ГМО, ама само 32% можеле да идентификуваат што е ГМО.

"Она што гледаме во продавниците за прехранбени производи е дека потрошувачите во основа се идеалисти. Тие бараат искреност. Тие сакаат да веруваат. Тие им веруваат на налепниците, и се подготвени да платат повеќе само затоа што нешто е 'природно' иако не разбираат што тоа точно значи," објаснува Кевин Миниј, ЦЕО-то на БФГ, агенцијата која ја спроведе студијата.

Неколку големи синџири на продавници за храна како Хол Фудс и Трејдерс Џо беа или се уште се на суд заради честото користење на обележјата "природно" и "органско" на производи со сомнителен квалитет. Во САД, Агенцијата за храна и лекови ги регулира овие термини, ама премногу општо.

Според Миниј, со тек на време целата галама околу органско и природно ќе избледее во корист на обележја кои ја кажуваат вистината: "Оние брендови кои навистина имаат некаква разлика, и ако можат ова да им го комуницираат и докажат на потрошувачите, тие ќе стекнат значителна предност."

20 ноември 2014 - 16:19