Фолксваген: еве како сè ќе средиме

Во видео објавено на својот ЈуТјуб канал, Фолксваген груп го претставија планот за решавањето на проблемот со ЕА 189 дизел моторот (1,6 и 2 литарски), кој беше првообвинет во скандалот за штелување на резултатите за издувни гасови.

Решението (за едно ниво повисоко од - а да пробате уште еднаш да го рестартирате) се сведува на софтверски апдејт и еден пластичен делч.

Задача на софтверскиот апдејт веројатно е штелуваниот сензор да го врати на пристојни бројки и да почне поштено да брои, а пластичниот дел е "трансформатор на проток" кој треба да го изедначи протокот на воздух што влегува во сензорот на масовен проток (МАФ). Овој сензор е компонентата на моторот која регулира колку воздух влегува во моторот, што потоа одредува и колку гориво ќе биде вшприцано во моторот.

Инсталирањето на софтверот и новиот дел ќе трае меѓу половина и еден час.

Предложениот план за овој вид на мотори важи само за европските возила, наспроти планот на компанијата за 3-литарските дизел мотори кои ќе бидат решени само со софтверски апдејт.

26 ноември 2015 - 12:35