Музика и хуморот не живеат во македонскиот етер
24 јуни 2025
- Агенцијата за аудио и аудиовизуелни медиумски услуги во септември 2024 годна ви следела содржините во ударните термини на МРТ 1, МРТ 2, Алсат - М, Алфа, Канал 5, Сител и Телма.
- Резултатите од анализата покажаа дека во ударните термини на телевизиите најмногу се емитуваа серии и серијали (45 %), по што следуваа информативните емисии со 24 % и играните филмови со 22 %, а најмалку застапени беа документарните програми со 5 % како и хумористичните и музичките програми со по 2 %.
- Онаму каде што доминирааат серијалите од турска продукција, жените на екранот билe подолго прикажани од мажите (во 52 % од времето на екранот и исто толку во времето поминато во говорот), а во сите останати содржини на екранот доминирале мажи.