
Во 1920-тите, советските власти ја користеле авијацијата како симбол за модернизација и поврзување на селските заедници со урбаните центри. Една од главните алатки бил измислениот јунак Егор Подевкин – храбар пилот од серија раскази, кој се бори со скакулци, гаси пожари од воздух и спасува села блокирани од снег. Во реалноста, неговата мисија била да служи како пропагандна фигура за подигнување на технолошката свест кај селаните.
Авторот Николај Рајзанов го создал Подевкин за Друштвото на пријателите на воздухопловната флота (ОДВФ), основано од Комунистичката партија во 1923 година, со цел промоција на авијацијата. Тие креирале песни, плакати и филмови, често со ниска продукциска вредност, но со јасна порака за херојството на пилотите. За неписмената публика, визуелните прикази биле клучни.
ОДВФ ангажирал ветерани од Црвената армија да патуваат со авиони низ земјата, делејќи пропагандни материјали и правејќи летачки демонстрации. Приказните не само што ја истакнувале практичната корист од авионите, туку и ги прикажувале пилотите како бранители на селаните од „непријатели“ – монархисти, капиталисти, кулаци, странци и пијани православни свештеници.
Организацијата се приклучила и на борбата против религијата, во соработка со Лигата на борбени безбожници (формирана во 1924). Преку „воздушни крштевки“ пилотите ги убедувале селаните дека на небото нема ни Бог, ниту ангели. Сатирични списанија како Крокодил објавувале карикатури на советски авиони кои ги „напаѓале“ Исус, Марија и капиталистите. Една песна ја опишувала сцената со стиховите:
„На небото борба лута
авион го собори Бог
Долу друг урна
и капиталистите ги разбрка.“
Како што авионите со пестициди ги уништувале скакулците, така и ОДВФ се обидувал да ги искорени „застарените“ селски традиции, вклучувајќи ја религијата. Целта била создавање „сојуз“ меѓу селаните и градските работници. Но, според историчарот Скот В. Палмер, нивните методи често биле агресивни и наликувале на империјалистичките ставови кои самите Совети ги критикувале. На крајот, оваа „машинска утопија“ открила идеологија на доминација што ја користела авијацијата за легитимирање и градење на новата советска култура.