Како пропадна Мери

Во историјата на американските имиња, не постои толку драстичен пример на губење популарност на едно име како што е случајот со името Мери. "Двапати Мери, еднаш Весна", едноставно не одговара на американската реалност. Освен за оние што се по милферици.

Отако постојат податоци за популарноста на американските имиња (а постојат уште од 1.800-та година), Мери стандардно беше едно од омилените женски имиња во земјата. 

Падот започнува во 1961-ва година за минатата година Мери да се најде на 112-тото место. Во апсолутни бројки, бројот на девојчиња кои го добиле ова име паднал за 94 проценти од пресудната 1961-ва година. 

Модернизацијата на општеството носи и индивидуализација на имињата. Родителскиот избор веќе не се темели на традицијата и религијата туку на вкусот. А Мери е симбол и на традицијата и истовремено е силен религиозен бренд.

Ако замислиме дека имињата се на коњска трка, тогаш Мери прво изгуби од Линда, па од Лиза, Џенифер, Ешли, Џесика з во последно време да ја претркаат и Изабела и Софија.

Интересно е што трендот на популарноста на имињата е толку стабилен што со минмална грешка од 3 проценти може да се предвиди колку деца ќе добијат некое име во некоја наредна година, што е прилично чудно ако се има предвид тезата дека имињата денес се даваат со потполна слобода.

7 декември 2012 - 09:09