Зошто забраната за возење автомобили нема да го расчисти загадувањето

Мексико сити како една од светските престолнини на загадувањето одлучи да направи нешто за белите дробови на своите над 20 милиони жители, и да го забрани возењето автомобили низ градот. Барем привремено, додека не најдат подобро решение.

Од утре, еден ден од неделата низ градот нема да може да се возат приватни автомобили. Службени возила, таксија и најразлични итни служби се дозволени. Планот ќе важи до крајот на јуни, кога е почетокот на сезоната на дождови која обично го подобрува квалитетот на воздухот.

Според истражувачот Лукас Дејвис од Беркли, ова не само што не помага, туку на долг рок и ги влошува работите. Еден од проблемите со овој метод е што придружувањето до правилата е премногу комплицирано.

За да ја испочитуваат забраната луѓето треба на работа да одат со метро или со автобус. Бидејќи ова е премногу споро и ни најмалку пријатно искуство, семејствата обично се решаваат на купување втор автомобил со различен број на регистрација (за случаите кога се воведува пар – не пар возење), или користат таксија, "што е едно од објаснувањата зошто досегашните забрани не успеале."

Дејвис со години ги анализира резултатите од забраните за возење во градот, и неговото објаснување зошто и понатаму се инсистира на исти решенија кои не даваат резултати, е дека "политичарите сакаат да направат нешто околу проблемот, и забраната за возење автомобили им изгледа како да прават нешто."

4 април 2016 - 16:21