Џенерал Моторс ќе остане присутен на најголемата социјална мрежа на светот само преку своата Фејсбук страница која и онака е бесплатна а парите ќе ги распореди на останати интернет и традиционални медиуми.
Компанијата проценила дека ефектите на кампањите на Фејсбук не ги даваат очекуваните резултати и дека целокупното рекламирање на мрежата има недоволен импакт врз корисниците.
Ова е голем товар за проценките за одржливост на целиот бизнис модел на Фејсбук иако и досега наголемо се елаборираа сомнежи во вистинските ефекти на рекламирањето преку оваа мрежа.
"Ќе нè нема повеќе на Фесбук но продолжуваме со агресивна контент стратегија за сите наши производи и брендови," порачаа од ЏМ.
Фејсбук не го коментираше повлекувањето на рекламите на третиот по големина американски огласувач од нивната мрежа.