Кога помислувате на Торонто Репторс, веројатно на памет ви паѓа и светски познатиот пеач Дрејк кој седи во првиот ред на паркетот и јавноста смета дека е најголем навивач на Репторс.
Но не е.
Во Торонто, вели новинарот Мухамед Лила, го сакаме Дрејк, но постои некој друг кој симболизира сè што е добро од Торонто и Канада.
Се вика Нав Батија. Многу пати можете да го видите крај теренот, лесно е воочлив со голем турбан над главата. Има 67 години и навива погласно дури и од неговиот внук кој е тинејџер.
Кој бил на меч на Торонто Репторс нема шанса да го пропуштил. Но многумина не ја знаат неговата животна сторија: Нав Батија бил на СЕКОЈ домашен меч на Торонто Репторс уште од 1995 година. Да. На. Секој. Домашен. Меч.
Ги пречекал и испратил Дејмон, Винс, Крис Бош 4, милион тренери, трансфери, премини, како год.
Голема работа, а? Чекај, има уште.
****
Батија буквално без ништо дошол во Канада како имигрант во ’80-те години. Како кафеав дечко со турбан на глава и таков акцент, тој не можел никаде да се вработи како инженер, така што почнал да работи како продавач на автомобили во еден позапоставен дел од градот.
Заебано, а? Не. Не и за Нав.
Bhatia came to Canada as an immigrant in the ‘80s with almost nothing. As a brown turbaned guy with an accent he couldn’t get a job as an engineer, so he wound up working as a car salesman at dealership in a rough part of town.
— Muhammad Lila (@MuhammadLila) May 26, 2019
Devastating, right?
Nope. Not for Nav. pic.twitter.com/d6qLhsJ4Ur
Тој продал 127 коли во само 19 дена! (150 за 4 месеци) Рекорд кој до ден-денес не е урнат. Ги продал на стариот и обичен начин: бил чесен и искрен. Толку добро му одело што наскоро сам ја купил фирмата.
Лудо нели?
А погаѓајте што е полудо? Подоцна купил уште една компанија.
Во 1995 година, дури и кога бизнисот не одел воопшто добро, Нав купувал сезонска карта за натпреварите на Торонто. Многу скапо го чинеле, ама не му било гајле. Го сакал тимот. Го сакал дури и она грдо пурпурно виолетово лого со диносаурус. Го носел гордо.
He later bought another.
— Muhammad Lila (@MuhammadLila) May 26, 2019
Back in 1995, when the businesses weren’t doing well, he still bought season's tickets. They cost a lot, but he didn't care. He loved the team. Even those ugly purple dinosaur logos. He wore them with pride. pic.twitter.com/b2Yt9LqKis
Ако некогаш патот ве одведе на меч на Торонто Репторс на домашен терен, ќе ја видите дебелата и широка насмевка крај теренот. А кога си имигрант, ништо не те прави поголем Канаѓанец од веењето канадско знаме и навивање за твојот локален тим. Спортот во целосна рамноправност.
Во кој било друг град (гледам во тебе Милвоки), дечко како Нав можеби не би успеал. Но не и во Торонто. Ние сме место каде имиграцијата успешно функционира. И мултикултурализмот исто. Прашај кој било кој отишол да ги гледа Рептрос и ќе ти каже дека тоа е најразновидното место на светот.
Ќе слушнеш многу јазици, ќе видиш црнци како јадат пудинг заедно со Корејци. Во други градови тоа би било незамисливо. Во Торонто и тоа како е нормално. Видете ја пример сликава од прославата на победата на Репторс над Голден Стејт.
You’ll hear a dozen languages, see black guys in dreads hanging out with Korean guys eating poutine. In other cities, that would be weird.
— Muhammad Lila (@MuhammadLila) May 26, 2019
In Toronto, it’s perfectly normal. It’s how the 6ix rolls.
Take this pic. How many colors/ethnicities can you see? At least a dozen. pic.twitter.com/ni5zxD5SZu
Така што, кога ќе видите дечко како Нав, не гледате само суперфан, туку ја гледате приказната на Торонто. Токму затоа Чарлс Баркли го обожава овој град. И затоа Шекил и Леброн Џејмс и многу други доаѓаат секое лето.
Тоа ја прави Канада посебна.