Пола деца од второ не знаат да читаат
- Според резултатите од истражување кое се спроведувало во 2018 и 2019 година, едвај 45 проценти од децата во второ одделение имаат основни вештини за читање, односно можат правилно да прочитаат 90 проценти од зборовите во расказот, да одговорат на три прашања за буквални значења и две прашања за изведени значења.
-
Уште позагрижувачка е состојбаат со математичките проблеми. Само 26 проценти од децата во второ и трето одделение имаат основни вештини со броеви – читање и разликување броеви, собирање, и препознавање и дополнување на шеми.
-
Околу 60 проценти од децата на возраст меѓу 7 и 14 години имаат три или повеќе книги за читање дома, со значителни разлики помеѓу децата од најбогатите и најсиромашните – 96% во споредба со 18%.