Интернетот го сотре печатот

За првите 6 месеци од годинава, сите весници и списанија во САД заработиле 19,2 милијарди долари од реклами. Истовремено, по иста основа, Гугл сам заработил 20,8 милијарди долари.

И додека луѓето зад статистикава, германската компанија Статиста, признаваат дека споредбата не е фер бидејќи приходите на Гугл од реклами се пресметани на глобално ниво, самата пресметка покажува ужасен пад на заработувачката на печатените медиуми.

Од 2006-та до денес има константен пад на парите што печатените медиуми ги собираат од рекламирање. Ако им е некаква утеха, минатиот месец и Гугл пријави "послаби резултати од очекуваните."

За споредба, во 2004-та приходите на Гугл од рекламирање биле неполни 5 милијарди долари. Истата година приходите на печатените медиуми биле над 69,9 милијарди долари.

Со ваквата состојба, интернетот стана вториот најголем медиум за рекламирање после телевизијата.

13 ноември 2012 - 09:15