Бадвајзер ќе ги паузира рекламите за Супер боул

Ајнхајзер-Буш годинава нема да пушти ниту една реклама за Бад во рекламните блокови на најголемиот спортски настан во САД. Наместо тоа парите што инаку би ги потрошил на реклами, ќе ги даде за зголемување на свесноста за вакцинација од коронавирусот.

Да сме на чисто тоа не значи дека компанијата нема да има ниту една реклама на Супер боул, тие и понатаму имаат купено слотови со вкупно траење од 4 минути, меѓутоа тие ќе бидат за останатите брендови на Ајнхајзер-Буш: Бад лајт (и негови подваријанти) и Микелоб (и неговите подваријатни).

„Имаме пандемија која помрачува речиси сè. Тешко е да се чувствува исполнетост и воодушевеност којa луѓето вообичаено би ја имале,“ објаснува професорот по корпоративни комуникации на Дартмаут колеџот, Пол Арџенти.

На сличен потег со одлучи и Пепси, кој нема да се рекламира на телевизија со цел „да се фокусира на шоуто на полувреме“ кое се уште го држи, како и Кока-кола и Ауди.

Освен отсуството на трите гиганти, годинешниот Супер боул ќе биде карактеристичен и по тоа што на стадионот со капацитет од речиси 66.000 гледачи, ќе биде дозволено вкупно 22.000 публика.

Годинешната просечна цена за емитување на спот од 30 секунди е 5,5 милиони долари.

26 јануари 2021 - 12:28