Кјара Ферањи и нејзината #sponsored свадба

Ако некогаш сте планирале свадба од големите, со гости од типот „од на чичко ми старата работа, шефот со жена му”, веројатно ви е јасно дека тоа кошта. Сами си ја плативте? Баш сте демоде.

Затоа што минатата недела, Кјара Ферањи се омажи и целата свадба и беше #sponsored. Не е глупа.

Свадбата ние ја начнавме тука, кога се забављавме со Стефано Габана и неговите безобразлуци на Инстаграм, а феноменот Кјара Ферањи го покри Емили уште пред 6 години, кога девојката веројатно беше стигната до третина од успехот што го има денес.

Модната блогерка Кјара Ферањи се омажи за нејзиниот дечко, италијанскиот рапер Фадез (да беше диџеј, ова ќе беше најдваеспрви век свадба евер, ама и вака може) во Сицилија, и нејзиното дружење со роднини и пријатели и славење на љубовта и новото семејство на брендовите чиишто производи учествуваа во екстраваганцата им заработи, внимателно - 36 милиони долари. Просто, човек сфаќа колку природно доаѓа референцата искористена на Quartzy од „Таткото на невестата” со Стив Мартин:

„Порано мислев дека свадбите се едноставна работа. Се среќаваат дечко и девојка. Се вљубуваат. Тој купува прстен. Таа купува фустан. Кажуваат ‘да’. Згрешив. Тоа е венчавање. Свадбата е сосема поинаква работа.”

А кога ќе се спојат индустријата за свадби и влијанието на социјалните мрежи, тогаш е платена работа.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

I cry everytime I see this 😭 Wedding of my dreams @fedez

A post shared by Chiara Ferragni (@chiaraferragni) on

На кратко само: На Кјара Ферањи блогот е The Blonde Salad. Кога стана тема на истражување на школата за бизнис на Харвард, имаше околу 3.2 милиони следачи на Инстаграм и заработуваше 9 милиони долари годишно. Три години подоцна, веќе се намножија следачите до 15 милиони, а Ферањи стана претседател и CEO на две компании - една за медиуми и менаџирање таленти, друга - моден бренд што, на пример, заработи 15 милиони долари во 2016-та.

Е сега, свадбата:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Last part of the wedding: the cake, the fireworks and the luna park 💘 Best day and night of my life #TheFerragnez

A post shared by Chiara Ferragni (@chiaraferragni) on

Проектот траеше цел викенд, со најмалку четири дизајнерски фустани, спонзориран лет од Алиталија за транспорт на гости до Сицилија, цветен тепих за добредојде и лесно движење по калдрмите, шолји, копчиња, тањирчиња и слично на тема свадбата, славен диџеј, панорама како во Луна Парк, огномет и бескрајно многу други инстаграмливи моменти, обавезно под хаштаг #TheFerragnez. Досетливо.

Според Launchmetrics, фирма за маркетиншка анализа, на брендовите вклучени во свадбата, Ферањи им носи многу милиони во „media impact value” што е мерка на Launchmetrics за монетарна вредност на една објава на социјални мрежи.

Ви се чини глупо да се става цена на секој свадбен детаљ? Не лажете, криво ви е дека не ви текнало порано. Порано да блогирате, порано да ве приметат, па да не платите 17.000 евра, меѓу кои и 50 за порцијата на шефот на чичкото со жена му.

Само, финтата е тоа внимателно да го издокументирате за Инстаграм.

Еве како се прави:

Приватниот лет со Алиталија:

Едниот фустан, од Прада:

Шминката од Ланком:

Деверушите во Алберта Ферети:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Family is everything 💘

A post shared by Chiara Ferragni (@chiaraferragni) on

Фустанот од Диор:

Бурмите од Помелато:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Better than my dreams ✨ Love our custom made wedding bands designed by @pomellato 😍 #SuppliedByPomellato

A post shared by Chiara Ferragni (@chiaraferragni) on

Уште едниот фустан од Диор:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Second @dior Haute Couture dress of the night 💘 #TheFerragnez #SuppliedByDior

A post shared by Chiara Ferragni (@chiaraferragni) on

И така.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

🎠

A post shared by Chiara Ferragni (@chiaraferragni) on

18 септември 2018 - 10:01