Масакр во бизнисот со медиуми

Тоа што речиси дузина меинтстрим американски медиуми отпуштаат илјадници свои вработени и новинари покажува дека медиумскиот бизнис оди лошо. Тоа што ова се случува во изборна година која уште од сега се смета за историски важна, покажува дека бизнисот само ќе оди на бетер.

Апокалиптичноста на отпуштањата за медиумскиот бизнис ја потврдува и изненаденоста на аналитичарите од истите, чија проценка беше дека заради острите кратења на вработените што се случуваа во 2023, годинава треба да биде помирна и постабилна.

Меѓу медиумските компаниите што кратат вработени се Бизнис инсајдер кој отпушта 8 проценти од преостанатите вработени. Уредништвото на Њујорк дејли њуз излезе на протест заради постојаното кратење на вработени, а ЦЕО-то на Парамаунт предупреди дека компанијата планира нова рудна отпуштања. Лос Анџелес пост најави планови за отпуштање на 115 вработени, групацијата Конде наст под која има бројни медиуми под себе ќе отпушти 5% или 300 вработени од најразлични медиуми, а Спорт илустрејтед речиси ја збриша цела редакција.

Освен отпуштања неколку медиумски компании решија да продаваат некои од своите најпрепознатливи брендови. Базфид е во преговори за продавање на брендовите Комплекс и Тејсти, Ред Венчрс се обидува да го продаде ЦНЕТ, а Парамаунт разговара за потенцијални купувачи на целата групација или партнери за спојување, меѓу кои се Ворнер брос дискавери и Скајденс медиа.

„Како дојдовме до тука? Растот во продажбата на реклами во 2010-те беше неодржливо висок, а медиумите се однесуваа како тој да ќе трае засекогаш.

Не траеше. Сега каматните стапки ги спречуваат дополнително да се задолжат и да пробаат да си купат време на самите себе за да пробаат да ги решат проблемите,“ објаснуваат од Аксиос.

 

29 јануари 2024 - 15:48