Кога рекламите ќе стивнат

Тргајќи од идејата дека луѓето не читаат (гледаат, слушаат...) реклами, меѓутоа секој човек може да се "ќари" на добри содржини, агенциите и компаниите почнаа со нешто што се нарекува - brand programming.

Во основа идејата е дека доколку на човек му ја завиткаш твојата реклама во добра содржина, тој не само што нема да има проблем со тоа, туку и ќе ужива во твојата порака / материјал.

Една од првите компании кои решија да ја пробаат оваа техника е холандски Хајнекен. Иако компанијата со децении вади феноменални реклами кои привлекуваат сериозно внимание, тие сепак смислија своја "програма." Маркетинг целта им е " Think big sport, think Heineken" а името на 3-минутното реално шоу кое го направија за своја реклама е "Кандидатот."

Еве како изгледа целата работа:

21 февруари 2013 - 20:04